Részvételi díjak

Normál díjak
Cadaver tanfolyam - csípő TEP 50 000 HUF
Cadaver tanfolyam - Vállprotézis beültetés 50 000 HUF
Kommunikációs tréning 6 500 HUF
FIGYELEM

Cadaver tanfolyam - csípő TEP célcsoport: primer csípő endoprotetikában jártas ortopéd traumatológus szakorvosok. A regisztráció elfogadása ennek ismeretében történik.

Részvételi díjak tartalma*

Cadaver tanfolyamPrezentációs tréning
Cadaver elméleti előadásokon való részvétel  
Prezentációs tréningen való részvétel  
Műcsontos műtéten való részvétel  
Bonctermi műtéten való részvétel  
Kávészünet  
ÁFA  

Jelentkezés módja

Mielőtt elküldené regisztrációját, kérjük olvassa át az alábbiakat!

  • Figyelmesen válassza ki a megfelelő regisztrációs díjat.
  • A társasági tagoknak szóló részvételi díjjal történő jelentkezés csak ezévre befizetett tagdíj esetén lehetséges. Ezzel a jelentkezéssel Ön kötelezettséget vállal a rendezetlen tagi díj kiegyenlítésére.
  • Meghívott vendégek külön kódot kapnak, amivel a jelentkezés során speciális jelentkezési lehetőségekből választhatnak.
  • A rendezvényen való részvétel előzetes jelentkezéshez kötött, jelentkezéshez kérjük használja az on-line regisztrációs lapot. Emailben, telefonon leadott jelentkezéseket nem veszünk figyelembe.
  • Jelentkezés után hivatalos visszaigazolást és díjbekérőt küldünk emailben. A visszaigazolás jelzi jelentkezése elfogadását és a megrendelt szolgáltatásokat.
  • A részvételi díjat online bankkártyával vagy átutalással fizetheti ki, a befizetésekről utólagosan állítjuk ki a számlát és emailben küldjük el Önnek.
  • A részvételi díj étkezéseket is tartalmaz, amely természetbeni juttatásnak minősül. A természetbeni juttatás után fizetendő adó mindenkor a részvételi díjat kifizető felet terheli. A szervezőiroda a számlán a részvételi díjat megbontva, közvetített étkezésként, illetve regisztrációs díjként tünteti fel.
  • A számlákat a jelentkezés során megadott számlázási névre és címre állítjuk ki. A számla módosítására utólagosan nincs lehetőség.

Online Regisztráció megnyitása

Jelentkezés és befizetés

Jelentkezés

A rendezvényen való részvétel előzetes jelentkezéshez kötött. A jelentkezéshez kérjük használja az on-line regisztrációs lapot.

Visszaigazolás

Jelentkezés után hivatalos visszaigazolást küldünk emailben vagy postai módon. A visszaigazolás jelzi jelentkezése elfogadását és a megrendelt szolgáltatásokat. A választott fizetési módnak megfelelően megküldjük Önnek, vagy számlafizetőjének az átutaláshoz szükséges díjbekérőt.

Számlázás

Minden befizetésről számlát állítunk ki a Jelentkezési Lapon megjelölt számlázási címre. Ha költségeit intézete, szponzora, vagy cége fizeti, kérjük pontosan adja meg a számlázási nevet és címet, valamint a kapcsolattartó nevét és telefonszámát, mivel számlánkat utólagosan nem módosíthatjuk.

Banki átutalás esetén díjbekérőt küldünk, s az átutalás megtörténte után a számlát utólagosan állítjuk ki, és a visszaigazolással együtt megküldjük a számlafizetőnek.

Természetbeni juttatások

A részvételi díj étkezéseket is tartalmaz (pl. kávészünetek), amely természetbeni juttatásnak minősül. A természetbeni juttatás után fizetendő adó mindenkor a részvételi díjat kifizető felet terheli. A szervezőiroda a számlán a részvételi díjat megbontva, közvetített étkezésként, illetve regisztrációs díjként tünteti fel.

Befizetés

A részvételi díj, esti programok, valamint az opcionális programok díja az Asszisztencia Kft-nek előzetesen fizetendő. A megrendelt szolgáltatások díjának előzetes kifizetése a kongresszuson való részvétel feltétele.

Az alábbi befizetési módok lehetségesek:

Online bankkártyás fizetés VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB kártyák esetén a K&H Bank Zrt. biztonságos fizetési oldalára irányítjuk Önt, ahol a kártya adatait megadva online fizethet.
Banki átutalás Számlatulajdonos: ASSZISZTENCIA Kft.
Bankszámla: 1040 1000 5051 5048 5750 1006
Bank: K&H Bank ZRt.
Cím: H-1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
Swift: OKHBHUHB
IBAN: HU13 1040 1000 5051 5048 5750 1006
Közlemény: jelentkezô neve + 25MOTRAPRE rendezvény azonosító

Lemondási feltételek

Részvételi díj lemondása

A megrendelt szolgáltatások lemondását minden esetben írásban kell jelezni az Asszisztencia Kft-nek. A befizetett díjak visszatérítésére kizárólag az alábbi esetekben van mód:

Részvételi díj visszafizetése: 2025. május 19. előtti lemondás esetén a részvételi díj 80%-át visszatérítjük.
Határidő után érkező lemondás esetén visszatérítésre nincs mód, de helyettesítést elfogadunk.

No show (Távolmaradás)

A szervezők mindent megtesznek egy sikeres kongresszus lebonyolítása érdekében. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az ehhez szükséges anyagok, étkezések, egyéb szolgáltatások megrendelését a szervezők a megadott határidőkön túl már nem módosíthatják. Emiatt a megrendelt, de igénybe nem vett szállodai szobák, illetve le nem mondott részvételi díjak megrendelő általi megfizetésétől a szervezők nem tudnak eltekinteni. Helyettesítő személy megnevezése azonban minden esetben elfogadható.

Rendezvény törlése

A szervezők fenntartják a jogot, hogy elégtelen jelentkezés, vagy a sikeres rendezést meghiúsító egyéb körülmény bekövetkezése esetén a rendezvény tervezett kezdése előtt 1 hónappal a teljes rendezvényt töröljék. A rendezvény törlése esetén a szervezők ezen honlapon nyújtanak tájékoztatást, illetve a jelentkezőket írásban is értesítik. A meghíusúlt rendezvényre érkezett befizetéseket a szervezők visszatérítik.